.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
طرح متروی تهران شمال پیش کش! جاده های هراز و سوادکوه را دریابید!
شمال نیوز: خط متروی مذکور برای پایتخت نشینان بوده و عملاً نفعی برای مردم مازندران ندارد جاده های سوادکوه و هراز بدلیل بی توجهی و فقدان نظارت رها شده و شاهد قربانی شدن هزاران نفر در این مسیرهای مهم حمل و نقلی هستیم ...
طرح متروی تهران شمال پیش کش! جاده های هراز و سوادکوه را دریابید!

شمال نیوز: در دیدار اخیر نمایندگان مازندران در مجلس شورای اسلامی با رئیس جمهور طرح متروی تهران شمال مطرح گردیده که ادعا می شد با اجرای این طرح راه مسافرت از تهران به شمال با احداث مترو به مدت زمان یک ساعت تقلیل می یابد. فارغ از اینکه آیا این طرح قابل اجرا بوده یا نه؟
سئوال ما این است در دیدار نمایندگان مازندران با رئیس جمهور چه ضرورتی برای طرح این موضوع وجود داشته است؟!! در حالی که صدها طرح و برنامه در رابطه با مسائل مبتلا به و ضروری استان مازندران در حوزه های عمرانی، صنعت و کشاورزی، توریسم و گردشگری و سایر موارد وجود دارد.
اساساً خط متروی ذکر شده به درد کدام مازندرانی می خورد؟ خط متروی مذکور برای پایتخت نشینان بوده و عملاً نفعی برای مردم مازندران ندارد جاده های سوادکوه و هراز بدلیل بی توجهی و فقدان نظارت رها شده و شاهد قربانی شدن هزاران نفر در این مسیرهای مهم حمل و نقلی هستیم در حالی که می شد با حمایت و هدایت دولت و مسئولین با تعریض و نوسازی جاده های مذکور جان هزاران انسان بی گناه را نجات داد.

جاده های سوادکوه و هراز بدلیل فقدان نقدینگی و طلب پیمانکاران با وضعیت اسف باری رها شده اند و اخیراً نیز بدلیل بی توجهی و عدم نظارت مسئولین، بخشی از جاده تازه احداث شده مسیر چای باغ سوادکوه با ریزش عمیق و گسترده باعث رانش وجابجایی ریل راه آهن حاشیه آن و واژگونی قطار باری در این مسیر شده است که البته آقای علیپور تنها نماینده و مسئولی بوده اند که این ماجرا را پیگیری کرده اند .

با توجه با آمار اعلام شده از مراجع انتظامی و امدادی مبنی بر کشته شدن هزاران نفر در این جاده ها انتظار آن بود نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی این خواسته و مطالبه مهم استانی را گوشزد می نمودند و بر آن اصرار و تاکید می کردند. طرح متروی تهران شمال ره آوردی جز حضور تفریحی برای عده ای خاص نداشته و از طرفی باعث معضلات فرهنگی در سواحل دریا می گردد. جاده سوادکوه محور مهم ارتباطی و حمل و نقل جاده ای و مسیر امرار معاش صدها هزار نفر است آیا این حق مردم مازندران نبود که در دیدار با رئیس جمهور بر آن تاکید و اصرار می شد و نکته دیگر اینکه به قول یکی از همکاران رسانه ای عکس یادگاری را می شد جای دیگر نیز گرفت اما مردم مازندران از نمایندگان و دولت تدبیر و امید انتظار گشایش در کارها و رفع معضلات و مشکلاتی را دارند که متأسفانه نیمه کاره رها شده اند.

عباد مازندرانی


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 14 آذر 1392
ايجاد اين طرح بسيارمهم و ضروري است بجاي اينكه مركز نشينان ترافيك خود را به شمال ارسال كنند از طريق مترو به شمال مسافرت خواهند نمود و اين امر باعث خواهد شد كه در حمل و نقل تاكسي و مسافران استان رشد يابد تفكر زيركانه نمايندگان تقدير بسيار زيادي دارد نه توبيخ و ايراد گرفتن . و اين مسئله اگر بجاي اتوبان تهران شمال اجرا مي شد سود آن ده برابر براي مردم مازندران به ويژه اهالي شريف غرب استان بود . نمايندگان عزير تشكر از طرف يك تحصيل كرده در رشته شهرسازي
آملی 14 آذر 1392
طرح مترو شمال - تهران برای کاندیا شدن دوره های بعد نمایندگی شما ، جاده هراز را دریاب
مجتبی از ساری 14 آذر 1392
آقای عبادی چرا به کم قانع هستید ؟ چرا پیشکش ؟ اگر کارهای بزرگ انجام گیرد خود بخود کارهای کوچک انجام می گیرد . چرا به درد مازنی ها نمی خورد ؟ اصلا چرا اینقدر خود محور و کوچک بین هستید ؟ اگر کاری صورت گیرد که باعث حضور حد اکثری مهمانان شود و هر چه در رفاه مسافرین و توریست ها تمهیدات اندیشه شود باعث رونق کسب و کار و باعث رشد اقتصادی استان ما و بطبع باعث رشد و شکوفایی کشور ما خواهد شد . چرا این پیشکش و اون پیشکش ؟ همین کارها را می کنید روز بروز از استان های کوچک سمنان و گلستان و... عقب تر می افتیم بگذارید کار انجام گیرد . اینقدر نق نزنید.
آقای رمدانی تو رو خدا حذف نکن بذار حرف دلمان زده شود.
مجتبی 14 آذر 1392
آقای عباد مازندرانی اصلا چطوره برای اینکه دچار معضلات فرهنگی نشویم دریا را بدیم به استان دیگه تا استان ما دچار معضلات فرهنگی نشود. جمع کنید این نظرات پوچ و مغرضانه را ؟ آقای رمدانی تو را بخدا بچاپش
مانی 14 آذر 1392
نمایندگان ..... مازندران که فکر میکنند علامه دهرند نمیدونند که کربلا کی رو شهید کردن ....... درد مردم مازندران مترو و..... نیست درد مردم بیکاری ترافیک فقر .... هست با این حرفا چیزی درست نمی شه!!!
نا شناس 13 آذر 1392
چرا مترو به درد مازندرانی ها نمی خوره ،اگه مثل ما دانشجو باشید یا کاره اداری داشته باشید می فهمید مدیریت زمان چقدر مهمه بجای 4-5 ساعت یک ساعت می رسی میدونی یعنی چی ؟؟؟
امير 14 آذر 1392
طرح متروي مازندران هيچ فايده ي ندارد؟آيا مي دانيد که امن ترين راه مسافرت از يک شهر به شهر ديگر در سراسر جهان همين حمل ونقل ريلي است؟
اينهمه مسافر که از اين مسير به سمت تهران در رفت و آمدند براي تفريح است؟مي خواهيد انتقاد کنيد درست انتقاد کنيد
نا شناس 14 آذر 1392
این دولت را ما می بینیم تا مدتها باید خواب طرح اقتصادی و عمرانی را ببینیم...
سعید 14 آذر 1392
هاها...چه دلتون خوشه این طرح پارپاگاندایی بیش نیست و بیشتر جنبه بازار گرمی داره اینا یه راه اهن قزوین رشت رو یک میلیون سال نوریه که افتتاح نمی کنند و دائما تکمیل اون پروژه رو تعویق می اندازن تا چه برسه به یه طرح عظیمی مثل مترو !!!دلتون خوشه بابا
چالوس مدعی العموم 15 آذر 1392
آقای نویسنده"شما هم مثل ساروی ها فقط دغدغه جاده سواد کوه و جاده هراز...روداری ، بهتره یه نگاهی به آمارو ارقام حجم سفر درطول سال به غرب استان بندازین تا بفهمین مشکل ترافیک وتورم و.....چه بلایی سر مردم بومی (محمودآباد تا رامسر) آورده بعد بگو مترو پیشکش البته رفتارتون طبیعیه چون مشکلات ما رو حس نمی کنین.هیچی نگیم میگین اسب و الاغ بهترین وسیله سفره.....
نا شناس 15 آذر 1392
حرف دل ما رو زدی نویسنده عزیز.
مازندرانی‌های عزیزی که به این بنده خدا انتقاد می‌کنید مثل اینکه حواستون نیست تنها چند کیلومتر برای تعریض کامل مسیر سوادکوه نیاز هست تا از شر ترافیک خسته کننده و بهتره بگم کشنده این مسیر در تعطیلات که حتی در نیمه‌های شب هم ادامه داره راحت بشویم.
اما انگار نماینده ها به هر دلیلی دوست دارند طرحی رو شروع کنند که احتمالا نفعش بیست سال،‌ شاید هم سی سال و یا حتی ممکنه پنجاه سال دیگه به بخشی از مازندرانی‌ها برسه!
نمی‌دونم. چی بگم؟
نا شناس 15 آذر 1392
آقایی که میگی « آقای نویسنده"شما هم مثل ساروی ها ...» دست از این افکار قومیت پرستی بردارید قائمشهری و رامسری و محمود آبادی و گلوگاهی ... اصلا مشهدی و تهرانی و مازنی و گیلانی نداره همه ایران سرای من است . اتفاقا بیشترین انتقاد را به افکار آقای عبادی من بچه ساری داشتم . و اون آقایی که ترافیک سوادکوه را مثال میزنی کسی نگفته نباید اون مشکل حل نشه اونهم باید حل بشه اینهم باید انجام بشه چرا به کم قانع باشیم باید مازندران بهترین امکانات را داشته باشد تا قطب توریستی خاورمیانه بشه چون استعدادش را دارد نعمت های خدادادی استان با امکانات بالا میتواند مازندران را مهمترین درآمد ارزی کشور کند .
غرب مازندرانی 15 آذر 1392
اگر کل اعضای دولت در خدمت شما شرق مازندرانیها باشند باز ایراد میگیرید اول اختلاف میان خودتان را حل نمایید بعدا نظر بدهید و ایراد از دولت بگیرید
چالوس مدعی العموم 16 آذر 1392
شمایی که میگید دست از قومیت بردارید پس چرا موقع اختصاص بودجه مسئولین استان فقط تا به آمل توجه ویژه دارن؟ اگه این دیدگاه قومیت پرستیه ما از عملکرد مسئولین یاد گرفتیم/ درضمن از قدیم گفتن از نخورده بگیر بده به خورده./ از اینکه حق غرب استانیها رو میخورید کوفتتون بشه / خدایا:یا مرگ یا استان مستقل.!!!!!!!!!!
نا شناس 15 آذر 1392
•برام جالب بود آقای فیاضی نماینده نور و محمودآباد و . . . نقل کرده که ما از رئیس جمهور درخواست کردیم که بین تهران و مازندران ، خط مترو احداث کنه واقعا نمیدانم چه بگویم که خواسته ها یا آنقدر ایده آلی و بزرگ و دست نیافتنی است و یا آنقدر کوچک و ناچیز است که هرگز به کار استان بینوای مازندران نخواهد آمد و در چنین شرایط صفر و یا صد ، آنچه که به فریاد مظلومیت دیار علویان نمی رسد یک قدم به جلو و اندکی پیشرفت است با این همه نعمات بی نظیر خدا دادی که اگر دست اصفهانی ها بود امروز بهشت دنیا بود ، بله درست خواندید بهشت کره زمین .
علی 16 آذر 1392
نویسنده راست میگه باهاش موافقم دستت درد نکنه عباد
نا شناس 16 آذر 1392
کاملا معلومه که کامنتهای موافق با اجرای این طرح رو یه نفر یا یه عده خاص نوشتند ،هروقت آزادراه تهران شمال درست شد مترو هم درست میشه ،ما که بچه بودیم میرفتیم تهران به پیچهای نزدیک امامزاده هاشم که می رسیدیم بابامون میگفت اون تونل که پایین دارن میزنن اگه افتتاح بشه راه کوتاهتر و امنتر میشه ،هی ما رفتیم تهران و اومدیم خبری نشد الان که بیست و پنج شش سال از اون موقع می گذره تازه تونل راه افتاده،فکر کنم ماهم باید نوید مترو رو به بچه هامون بدیم 30-40 سال دیگه شاید خبری بشه،بعدهم واقعا اینا نمیتونستند از مشکلات جدی و دست به نقدی که الان تو مازندران هست یعنی فروش نرفتن مرکبات که چشم امید کشاورزا به اونه تا خرج یکسالشونو در بیارند حرف بزنن؟!حداقل از اعضای کمسیون کشاورزی انتظار بیشتری می رفت.......
نا شناس 16 آذر 1392
•طرح مترو شمال - تهران برای کاندیا شدن دوره های بعد نمایندگی شما ، جاده هراز را دریاب
اکبر 16 آذر 1392
طرح مترو تهران-شمال,طرحی بسیار مناسب میباشدکه آیت الله هاشمی درچندسال قبل درشهرستان بابل مطرح فرمودند,بااجرای این ارزش املاک مازندران چندبرابرمیشه,دسترسی مردم مازندران به پایتخت بسیارراحت تر میشودکسب وکاردرمازندران رونق میگیرد,فرزندان مازندرانی که بناچاردرتهران مشغول کارهستندراحتتربه زادگاهشان دسترسی پیدامیکنندواگریک ساعت زمان تهران تاشمال باشدخیلی ازمازندرانیهای تهران ,غم غربت را رها کرده ودر استان خودشان(مازندران)ساکن میشوند,ترافیک های سنگین جاده های هرازوفیروزکوه ازبین میرود,؛فوایدبیشمارمتروباعث شده تامردم گرمساربه جد دنبال متروی تهران گرمسارمیباشند,اصولامتروبهمراه خودرفاه وپیشرفت را به ارمغان خواهدآورد.
نا شناس 16 آذر 1392
طرح احداث مترو طرح خوبی است ولی با توجه به اینکه طرح تعریض جاده سوادکوه و هراز در دست اجرا است و با اهمال مسئولین استانی معلوم نیست در اینده چگونه خواهد شد و اینکه اداره راه و شهر سازی سالیان متمادی است که مردم مسیر را در بلاتکلیفی تعریض جاده قرار داده و اجازه ساخت و ساز نمی دهد بهتر نبود نمایندگان استان مازندران جهت کسب اعتبار برای پروژه های در دست اجرا تلاش می کردند و بعنوان نمایندگان تهران عمل نمی نمودند چون طرح مترو بدرد تهرانی ها خواهد خورد بیاید با اخذ اعتبار لازم برای پروژه های در دست اجرا جلوی از دست رفتن جان و مال را بگیرید
مجتبی حسینی 18 آذر 1392
اون عزیزی که نوشتید که موافقان این طرح یک نفر یا یک عده خاص هستند به والله گناه کردید چون چنین نیست قطعا . اما من حرفم اینه چرا اینکار نشود ؟ چرا این طرح اجرایی نشود ؟ آری اگر با مطرح کردن این طرح دیگر طرح ها صدمه می بیند حرف شما درست . من هم میگم اگر با ادعای این طرح به دیگر طرح های مهم آسیب می رسد خیانت است به استان مازندران .اگر با این طرح به استان ما ضرر می رسد و به استان دیگر منفعت خدا لعنشان کند. اگر مطرح کردن این طرح برای کسب رأی و کسب شهرت و... می باشد خدا ازشان نگذرد . اما هدف از مطرح کردن این طرح خدمت به استان مازندران و خدمت به مردم باشد خدا حفظش کند و به او عزت و شرف عنایت فرماید . این طرحها باید اولویت بندی شود و حق مردم استان سر سبز مازندرانه که بهترین امکانات را داشته باشد . موافقاش صلوات ./ سید مجتبی حسینی

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.232 seconds.